آسودگی سفر با چسب دوقلو زیپر

قصد مسافرت با خودرو شخصی دارید؟ در حال جمع کردن وسایل مورد نیاز مسافرت هستید؟ به تجهیزات ضروری، چسب دوقلوی هزار کاره زیپر را اضافه کنید.

می‌پرسید چرا؟  لطفا ادامه متن را بخوانید.

در صورتی که قصد سفر زمینی را دارید؛ استفاده از خودرو شخصی ( در دوره ی پاندمی کرونا )، از سالمترین راه‌های سفر می‌باشد.

آسودگی سفر با چسب دوقلو زیپر

مسافرت با خودرو شخصی، سراسر مزیت محسوب نمی شود؛ گاهی اوقات مشکلاتی هم به همراه دارد. پس قبل از سفر، باید تمام جوانب و حاشیه‌های سفر با خودرو شخصی را در نظر بگیریم و برنامه‌ مناسب برای هر نو پیشامدی داشته باشیم تا سفری بدون دردسر و مشکل داشته باشیم. هدف ما در این مقاله، راهنمایی شما برای حل مشکلات به ظاهر بزرگ خودروتان با چسب دوقلوی زیپر می‌باشد… با ما همراه باشید.


چسب دوقلو هزارکاره مات
 زیپر دوست قطعات داخلی خودرو

  • از مشکلات احتمالی در مسافرت با خودرو شخصی می‌توان به مواردی از جمله : نشتی، ترک برداشتن و سوراخ شدن قطعات داخل خودرو شخصی اشاره کرد.بطور مثال در طول مسیر رادیاتور یا کارتل  خودرو شما به دلایلی مانند: فرسودگی یا تصادف و … نشتی و ترک برداشته و نیاز به تعمیر فوری دارد. در زمان بروز چنین مشکلاتی،
    • چگونه میتوان درجاده، بدون شناخت و دسترسی به تعمیرکار ماهر، این مشکل را حل کنیم؟!
    • مشکل زمان دارید! در صورت تماس با امدادخودرو، مدت زمان رسیدن امداد خودرو چقدر می‌باشد؟
    • این خرابی تا چه میزان هزینه‌بر می‌باشد؟

 

آموزش ویدیویی تعمیر و چسباندن رادیاتور خودرو با چسب دوقلوی زیپر

جهت مشاهده همه ویدیو های آموزشی کلیک کنید.

راه‌حل زیپر

و اما راه‌حل ما، چنانچه بخاطر داشته باشید، به هنگام جمع آوری وسایل، به شما پیشنهاد دادیم که چسب دوقلوی هزار کاره زیپر را به وسایل ضروریتان اضافه کنید. پس لطفا خاطرتان آسوده باشد و بجای دست به آچار شدن از چسب دوقلو مات زیپر استفاده کنید.

چسب دوقلوی مات زیپر

جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی چسب دوقلو مات زیپر کلیک کنید.

چسب دوقلو هزار کاره مات زیپر، مناسب برای چسباندن، ترمیم و درزگیری انواع قطعات ( فلزی وغیرفلزی ) خودرو شما می‌باشد. چنانچه در مورد میزان توان تحمل حرارتی و کششی چسب دوقلو هزار کاره مات زیپر نگران هستید، باید به شما بگوییم که، از مشخصه‌های این  چسب دوقلو، توان تحمل حرارتی بین 30- تا 130 درجه سانتی گراد و توان کششی 320 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

نحوه استفاده از چسب دوقلو مات زیپر

ابتدا به آرامی با استفاده از سمباده‌ای که درون بسته‌بندی چسب دوقلو قرار گرفته، سطح مورد نظر را سمباده بزنید، سپس سطوح مورد نظر را از گرد و غبار، چربی و هر نوع آلودگی پاک نمایید و از محتوای هر دو تیوب به مقدار مساوی مخلوط کرده و به طور کامل سطح مورد نظر را با چسب دوقلو پوشش دهید. مدت زمان خشک شدن بر اساس دمای محیط 2 الی 5 دقیقه می‌باشد.

آموزش استفاده و چسباندن چسب دوقلوی مات زیپر

جهت مشاهده همه ویدیو های آموزشی کلیک کنید.

ادامه سفر با چسب دوقلوی زیپر

در جاده به مسیر خودتان ادامه می‌دهید… ناگهان آینه داخل کابین از شیشه جدا می‌شود یا مشکلاتی برای قاب و آینه بغل خودرو پیش می‌آید. رانندگی با آینه مشکل‌دار چندان خوشایند نیست و از طرفی احتمال تصادف و جریمه وجود دارد. لطفا نگران نباشید. ما سفری با برنامه‌ریزی و آگاهانه شروع کردیم.

قطعات شفاف خودرو، براحتی با چسب دوقلو هزارکاره شفاف زیپر چسبانده می‌شود

چسب دوقلو هزار کاره شفاف زیپر، بهترین گزینه برای چسباندن قطعات شفاف مانند آینه خودرو شما می‌باشد.

چسب دوقلوی شفاف زیپر

جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی چسب دوقلو شفاف زیپر کلیک کنید.

چسب دوقلو شفاف زیپر، علاوه بر اینکه همانند چسب دوقلو مات، مقاوم در برابر نفود آب و رطوبت بوده و دارای توان تحمل حرارتی بین 30- تا 135 درجه سانتی گراد و توان کششی 420 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد، شفاف و بی‌رنگ بوده و بعد از خشک شدن تغییر رنگ نمی‌دهد تا جلوه نهایی، زیبا باشد. پس با کمی دقت در چسباندن، قطعه شما همانند حالت اولیه در جای خود قرار میگیرد.

نحوه استفاده از چسب دوقلو شفاف زیپر

کافیست قبل از چسباندن، ابتدا با استفاده از سمباده‌ای که درون بسته‌بندی چسب دوقلو قرار گرفته سطح مورد نظر را سمباده بزنید و  سپس سطوح مورد نظر را از گرد و غبار، چربی و هر نوع آلودگی پاک نمایید. به مقدار مساوی از محتوای هر دو تیوب را مخلوط کنید. برای زدن چسب دوقلوی شفاف زیپر دقت کافی داشته باشید تا جلوه نهایی کار بی‌نقص باشد.

راهنمای استفاده و چسباندن از چسب دوقلوی شفاف زیپر

جهت مشاهده همه ویدیو های آموزشی کلیک کنید.

انتخاب بهترین راه‌حل با چسب دوقلوی زیپر

شاید بهتر است نگاه سختگیرانه به مشکلات نداشته باشیم و فقط عاقلانه تصمیم‌گرفته و رفتار کنیم. چسب دوقلوی هزارکاره زیپر، جهت تامین آسودگی و راحتی شما در شرایط سخت سفر می‌باشد. و در پایان

سفری بی‌خطر

فکری آسوده

دلگرم به چسب دوقلو زیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست